Για τηλεφωνικές παραγγελίες, εκπτωτικά κουπόνια και μειώσεις στα μεταφορικά καλέστε στο 6945815750 ή στο 2421312172
[0] [0]

Επιστροφές σε υγιή προϊόντα

Η εταιρία Bimbo μέσω της ηλεκτρονικής της σελίδας σας δίνει την δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα που έχετε αγοράσει, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής τους και να σας επιστρέψει το ποσό της αξίας του προϊόντος το οποίο έχετε καταβάλει αφαιρώντας από αυτό όλα τα πραγματικά έξοδα τα οποία η εταιρία έχει χρεωθεί(μεταφορικά, έξοδα αντικαταβολής κλπ.).Μετά το πέρας αυτής της ημερομηνίας η επιστροφή των προϊόντων δεν θα γίνεται αποδεκτή.

Σύμφωνα με το άρθρο 3ε του Ν. 2251/1994 περί Προστασίας των Καταναλωτών, ο καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει από την αγορά του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

Σε αυτήν την περίπτωση το ποσό που έχει καταβάλει ο πελάτης θα του επιστραφεί αφού αφαιρεθούν όλα τα πραγματικά έξοδα* τα οποία έχει καταβάλει η εταιρία(τα μεταφορικά προς τον πελάτη και αντίστροφα, τα έξοδα αντικαταβολής κλπ) 

Η επιστροφή γίνεται μέσω τραπέζης  το αργότερο εντός 20 ημερών από την ημέρα που η εταιρία παραλάβει τα προϊόντα από τον πελάτη και με την προϋπόθεση ότι ισχύουν τα παρακάτω:   

1.   Να έχει διατηρήσει τη συσκευασία του προϊόντος και το ίδιο το προϊόν στην αρχική του κατάσταση.Να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία και έχει αφαιρεθεί       από αυτή το προϊόν και στη συνέχεια να έχει επανατοποθετηθεί σε αυτή.

2.   Να μην έχει χρησιμοποιήσει, πλύνει, σιδερώσει, συναρμολογήσει, κόψει κ.ο.κ. το προϊόν και γενικά να μην έχει προβεί σε πράξεις, που μπορούν να προκαλέσουν αλλοίωση του προϊόντος. Επίσης, δεν επιτρέπεται η αφαίρεση της ετικέτας του προϊόντος.

3.   Να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να μην υπάρχουν σημάδια λανθασμένης χρήσης ή λανθασμένης συναρμολόγησης του προϊόντος.

4.    Να μην έχουν αφαιρεθεί κομμάτια ή αξεσουάρ σε περίπτωση ύπαρξης τέτοιων.

5.    Να επιστρέψει μαζί με το προϊόν το παραστατικό που του έχει αποσταλεί από την εταιρία (απόδειξη ή τιμολόγιο)

6.    Η αποστολή να γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η παραλαβή (π.χ. ίδια courier ή μεταφορική).Σε περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει το προϊόν με διαφορετική μεταφορική εταιρία τότε υποχρεούται να αναλάβει εξ ολοκλήρου τα έξοδα αποστολής.Διαφορετικά η εταιρία Bimbo δεν θα παραλαμβάνει το επιστρεφόμενο προϊόν το οποίο θα επιστρέφει ξανά πίσω στον πελάτη.

7.   Αφού το προϊόν φτάσει στην εταιρία μας θα γίνεται έλεγχος προκειμένου να διαπιστωθεί η κατάσταση τόσο της συσκευασίας όσο και του ίδιου του προϊόντος και στη συνέχεια ενημέρωση του πελάτη για τα αποτελέσματα του ελέγχου.Σε περίπτωση που διαπιστωθεί φθορά η οποία οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη τότε η εταιρία θα διεκδικεί αποζημίωση η οποία ορίζεται ως εξής:Η Φθορά στη συσκευασία του προϊόντος αποζημιώνεται με 20% επί της τιμής του προϊόντος.Η Φθορά στο ίδιο το προϊόν αποζημιώνεται με το 40% επί της τιμής του προϊόντος.Η φθορά και στη συσκευασία και στο προϊόν αποζημιώνεται με το 60% επί της τιμής του προϊόντος.Τιμή του προϊόντος υπολογίζεται αυτή που αγοράστηκε το προϊόν και όχι αυτή που διαμορφώθηκε μετά την αγορά.

8.  Στις επιστροφές των υγιών προϊόντων ο πελάτης χρεώνεται με όλα τα έξοδα τα οποία έχει καταβάλει η εταιρία μας προκειμένου να γίνει η αποστολή των προϊόντων.Ενδεικτικά αναφέρουμε τα πραγματικά μεταφορικά που χρεώνεται η εταιρία μας για την αποστολή των προϊόντων προς τον πελάτη της και αντίστροφα, τυχόν έξοδα αντικαταβολής κλπ) 

Τα πραγματικά μεταφορικά τα οποία χρεώνεται η εταιρία μας και κατά συνέπεια χρεώνεται και ο πελάτης της υπολογίζονται ως εξής:

Μέχρι 2 κιλά βάρος τα έξοδα είναι 4 € για την κάθε αποστολή.

Μετά τα 2 κιλά η χρέωση είναι 0,70 € για το κάθε κιλό και σε περίπτωση που η αποστολή παραδόθηκε σε δυσπρόσιτη περιοχή τότε η χρέωση είναι για τα 2 πρώτα κιλά 6 € και 1 € για το κάθε επιπλέον κιλό.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον ίδιο πελάτη η εταιρία Bimbo διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντων λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας ακόμα και αν πληρούνται οι παραπάνω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ.281 ΑΚ)

Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα πρόσθετα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Για οποιαδήποτε διαφορά αρμόδια είναι τα δικαστήρια του Βόλου.

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Δεν γίνεται υπαναχώρηση σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (βούρτσες, θερμόμετρα μπιμπερό κ.α.).

Επιπλέον δεν γίνεται υπαναχώρηση σε προϊόντα τα οποία είναι αποτέλεσμα ειδικής παραγγελίας του πελάτη(π.χ. ειδικές διαστάσεις στρωμάτων, χρωματισμοί επίπλων, χειροποίητες κατασκευές με ζωγραφιές κ.α.)

*Πραγματικά έξοδα είναι αυτά που χρεώθηκε η εταιρία μας στη courier ή στη μεταφορική εταιρία και όχι αυτά τα οποία χρεώθηκε ο πελάτης από την εταιρία μας.