Προκειμένου ο καταναλωτής να μπορεί να κάνει χρήση των κανόνων της Ευρωπαϊκής Ενωσης σχετικά με τις εγγυήσεις των προϊόντων τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά θα πρέπει να γνωρίζει τα εξής:
1. Εάν κατά την παράδοση η συσκευασία του προϊόντος παρουσιάζει σημάδια φθοράς(όπως π.χ. σκισμένη συσκευασία σπασίματα γρατσουνιές κ.α.) ο πελάτης θα πρέπει να τα υποδείξει άμεσα στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρίας προκειμένου το παράπονο να καταγραφεί από τη μεταφορική εταιρία με όλα τα αναγκαία στοιχεία.
2. Εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης να υπάρχει γραπτή ενημέρωση του πελάτη προς την εταιρία(e mail, γραπτή επιστολή ή μήνυμα)
3. Εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης να έχουν παραδοθεί τα ελλαττωματικά προϊόντα στην μεταφορική εταιρία ή την εταιρία courier.
4. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απ. Λιανικής, Δελτίο Αγοράς κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του με όλα τα έντυπα του προϊόντος.
5. Η αποστολή να πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η παραλαβή(με την ίδια μεταφορική) διαφορετικά τα έξοδα θα επιβαρύνουν τον πελάτη.
6. Ο πελάτης έχει την ευθύνη της αποστολής των ελλατωματικών προϊόντων τα οποία δεν θα γίνονται δεκτά εάν περάσουν 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα που παρέλαβε το προϊόν.Σε περίπτωση φθοράς είτε της συσκευασίας είτε του προϊόντος ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρία μας.Αυτή η αποζημίωση ορίζεται στο 20% της τιμής που είχε το προϊόν τη στιγμή της αγοράς εάν υπάρχει φθορά στη συσκευασία του προϊόντος, 40% εάν υπάρχει φθορά στο ίδιο το προϊόν και 60% εάν υπάρχει φθορά και στη συσκευασία και στο προϊόν.
Μετά την επιστροφή γίνεται έλεγχος του ελαττώματος από τους τεχνικούς μας και στην συνέχεια επικοινωνία με τον πελάτη για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα και εφόσον ισχύουν αυτά που περιγράφονται στην παράγραφο 6 τότε γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος και η νέα αποστολή γίνεται με έξοδα της εταιρίας μας. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει ξανά διαθέσιμο το προϊόν σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρία, ο πελάτης έχει την δυνατότητα να ζητήσει ένα άλλο προϊόν ή να ζητήσει ακύρωση της συναλλαγής. Σε αυτή την περίπτωση η επιστροφή του συνόλου των χρημάτων(εμπορευμάτων και τυχόν εξόδων αποστολής) γίνεται αποκλειστικά μέσω τραπέζης.
Στην περίπτωση που ύστερα από τον έλεγχο που θα πραγματοποιήσει η εταιρίαμας διαπιστώσει ότι το προϊόν δεν παρουσιάζει ελάττωμα τότε θα επιστρέφεται στον πελάτη ο οποίος υποχρεούται να καταβάλλει τα πραγματικά μεταφορικά έξοδα τα οποία χρεώθηκε η εταιρία κατά την επιστροφή των προϊόντων και αντίστροφα και όχι αυτά που τυπικά χρέωσε η εταιρία μας στον πελάτη.Πραγματικά έξοδα είναι αυτά που χρεώθηκε η εταιρία μας από την μεταφορική εταιρία ή την εταιρία courier και υπολογίζονται ως εξής:
Μέχρι 2 κιλά βάρους τα έξοδα υπολογίζονται στα 4 € για την κάθε αποστολή.Από 2 κιλά και πάνω η χρέωση είναι + 0.70 € για το κάθε επιπλέον κιλό και για την κάθε αποστολή.Το βάρος του προϊόντος υπολογίζεται είτε σαν πραγματικό βάρος είτε σαν ογκομετρικό βάρος το οποίο προκύπτει από τον μαθηματικό τύπο μήκος Χ πλάτος X φάρδος δια 5.000.Χρεώνεται αυτό που είναι μεγαλύτερο.
Επιστροφές χρημάτων σε καμμιά περίπτωση δεν γίνονται δεκτές μετά το πέρας των 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων από τον πελάτη.
Για οποιαδήποτε διαφορά αρμόδια είναι τα δικαστήρια του Βόλου.