Για τηλεφωνικές παραγγελίες, εκπτωτικά κουπόνια και μειώσεις στα μεταφορικά καλέστε στο 6945815750 ή στο 2421312172
[0] [0]

Επιστροφές ελλατωματικών προϊόντων

Προκειμένου ο καταναλωτής να μπορεί να κάνει χρήση των κανόνων της Ευρωπαϊκής Ενωσης  σχετικά με τις εγγυήσεις των προϊόντων τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά θα πρέπει να γνωρίζει τα εξής: 

1.  Εάν κατά την παράδοση η συσκευασία του προϊόντος παρουσιάζει σημάδια φθοράς(όπως π.χ. σκισμένη συσκευασία σπασίματα γρατσουνιές κ.α.) ο πελάτης θα πρέπει να τα υποδείξει άμεσα στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρίας προκειμένου το παράπονο να καταγραφεί από τη μεταφορική εταιρία με όλα τα αναγκαία στοιχεία.

2.  Εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης να υπάρχει γραπτή ενημέρωση του πελάτη προς την εταιρία(e mail, γραπτή επιστολή ή μήνυμα)

3.  Εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης να έχουν παραδοθεί τα ελλαττωματικά προϊόντα στην μεταφορική εταιρία ή την εταιρία courier.

4.  Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απ. Λιανικής, Δελτίο Αγοράς κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του με όλα τα έντυπα του προϊόντος.

5.  Η αποστολή να πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η παραλαβή(με την ίδια μεταφορική) διαφορετικά τα έξοδα θα επιβαρύνουν τον πελάτη.

6.  Ο πελάτης έχει την ευθύνη της αποστολής των ελλατωματικών προϊόντων και σε περίπτωση φθοράς είτε της συσκευασίας είτε του προϊόντος οφείλει να αποζημιώσει την εταιρία ανάλογα με το μέγεθος της φθοράς.

Μετά την επιστροφή γίνεται έλεγχος του ελαττώματος από τους τεχνικούς μας   και στην συνέχεια επικοινωνία με τον πελάτη για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος και η νέα αποστολή γίνεται με έξοδα της εταιρίας. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει ξανά διαθέσιμο το προϊόν  σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρία, ο πελάτης έχει την δυνατότητα να ζητήσει ένα άλλο προϊόν ή να ζητήσει ακύρωση της συναλλαγής. Σε αυτή την περίπτωση η επιστροφή του συνόλου των χρημάτων(εμπορευμάτων και τυχόν εξόδων αποστολής) γίνεται αποκλειστικά μέσω τραπέζης. 

Στην περίπτωση που ύστερα από τον έλεγχο που θα πραγματοποιήσει η εταιρία διαπιστώσει ότι το προϊόν δεν παρουσιάζει ελλάτωμα τότε θα επιστρέφεται στον πελάτη ο οποίος υποχρεούται να καταβάλλει τα πραγματικά μεταφορικά έξοδα τα οποία χρεώθηκε η εταιρία κατά την επιστροφή των προϊόντων και αντίστροφα.

Επιστροφές χρημάτων σε καμμιά περίπτωση δεν γίνονται δεκτές μετά το πέρας των 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων από τον πελάτη.

Για οποιαδήποτε διαφορά αρμόδια είναι τα δικαστήρια του Βόλου.